Post by tobartcoremoc on Mar 6, 2022 1:07:41 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Lifeline: Crisis Line ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Lifeline: Crisis Line IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ codes meer geld ▞▞▞
▞▞▞ Lifeline: Crisis Line 2022 version ▞▞▞
Ik ben dol op alle lifeline-games, maar deze was verreweg de meest interactieve! Je moest dingen onthouden, je eigen oordeel gebruiken en zelfs toegangscodes invoegen. De detective was absoluut beminnelijk en ik vond het geweldig hoe de vorige games hieraan verbonden waren! Al met al een geweldige game van een geweldige schrijver, ik kijk uit naar een tweede game!
Ik wil nu gewoon mijn geld terug want het werkt niet!
Geweldig, maar ik ben niet onder de indruk dat de laatste update mijn spel reset. UPDATE: Nog een update en nog een game-reset. Niet cool. Dit voor een tijdje verlaten totdat ze dit uitvinden.
Werken moeten nog worden voltooid, want het blijft bij me crashen en vervolgens het verhaal terugzetten naar het begin
Deze zijn leuk. Echt. Het zijn de hele dag kleine lekkernijen om de eentonigheid van de werkdag te doorbreken. Het ENIGE dat ze beter zou kunnen maken, is als ze op de SD-kaart zijn geïnstalleerd (helemaal, niet zoals de apps die ZEGGEN dat ze doen, maar niets wordt daadwerkelijk naar de kaart overgebracht). Misschien kunnen 3 Minute games daar over nadenken voor de volgende update?
Waarschijnlijk mijn favoriete Lifeline-game tot nu toe.
Ik heb de hele serie gespeeld die tot nu toe uit is, en ik vind ze allemaal geweldig. Deze is om meerdere redenen heerlijk. Ik heb altijd al politieagent willen worden en op een dag doorgroeien naar rechercheur moordzaken. Of ik die droom ga waarmaken, doet er niet toe. Dit is een geweldige game die je helpt om samen met de detective in het verhaal te duiken en nog meer van de overlevering te achterhalen.
Geweldige spellen. Ik ga het chatten met Alex zo nu en dan missen. Goed karakter. Maakte hem sympathiek.
Een van de beste tot nu toe!!!
Ik ben dol op de serie, maar wanneer ik de app sluit, verschijnt de tekst bij het opnieuw openen nooit meer. Ik heb het opnieuw geïnstalleerd en ben al voortgang kwijt in de hoop dat dit niet meer zou gebeuren, maar hier zijn we dan.
Geweldig spel! Geweldige karakters, goed verhaal, en de realtime is zo cool. Even een waarschuwing, speel Lifeline en Lifeline Silent Night voordat je dit speelt. Geweldig werk, Three Minute Games en Matthew Sturges. 5 STERREN.
Hield van de verhaallijn. Ik vond het heerlijk om met de detectiverol te spelen... Maar ik vond het niet leuk hoe snel de tekst ging. Id moet wachten en dan omhoog scrollen om de gesprekken te lezen. Ook het einde was absoluut verschrikkelijk.. Toen het afgelopen was, wendde ik me tot mijn vriend en zei: "Hou je me voor de gek? Wat was dat voor een soort einde?!?!?" het verhaal was echter fantastisch om door te spelen
De beste die ik tot nu toe heb geprobeerd, hoewel ik het einde niet erg bevredigend vond.
Zeker de moeite waard ykur-geld voelt echt alsof je met een echte persoon praat 10/10
Extreem boeiend verhaal en een van de beste interfaces en bedieningselementen voor een smartphonegame! Ik kijk uit naar nog veel meer apps van dit geniale gamebedrijf!
Ik hou van het formaat van deze spellen. Het verhaal is interessant en leuk om te volgen, hoewel het tegen het einde een beetje gehaast aanvoelt (door de manier waarop ze alle verhalen blijven verbinden, zou ik me er niet al te veel zorgen over maken). Ik zou het een 5-sterrenbeoordeling geven als het niet voor de herhaalde crashes was bij het proberen om de instellingen te gebruiken.
Lifeline: Crisis Line Piedzīvojumu spēles jvo
Ik speel dit nu een paar dagen en ben behoorlijk ver gekomen en genoot van het spel tot vandaag ik het heb bijgewerkt en nu is het spel gewist.
Langzaam gaan en te ver teruggaan als je een fout maakt
Je moet je personage doden om het te ontgrendelen. Voor degenen die het lege scherm krijgen, wis app-gegevens en start het spel opnieuw. Lijkt daarna vol te houden en het niet meer te doen. Hopelijk komt het niet terug
Nou, ik heb eindelijk het einde gehaald nadat ik onze held vele malen had vermoord! Ik dacht dat ik het nooit zou afmaken. Goed gedaan, maar ik begrijp niet hoe Alex erin slaagt om dat allemaal te typen en andere dingen te doen!Het concept zou geloofwaardiger zijn als hij echt tegen me zou 'praten' in plaats van te typen. Had problemen met de meldingen en de snelheid van het typen. Verder geen problemen.
Game liet me niet voorbij het eerste gesprek komen, wat ik ook doe
Dus was het feit dat Alex in de verhoorkamer werd neergeschoten echt het einde? Beantwoord alstublieft LifeLine omdat het zo'n cliffhanger was zoals in het verhaal van Taylor dat een derde verhaal nodig leek te zijn.Ik vond het geweldig hoe ik op deze manier kwam voordat het uitkwam, maar het was het zo waard. Het is zo goed
Ik begrijp niet waarom het uren heeft geduurd om het spel echt te spelen! Ik moet steeds op Alex wachten omdat hij "druk" is. Heb je echt een spel gemaakt dat we in realtime moeten wachten om verder te gaan? Er is zelfs geen optie om door te gaan met het spel in plaats van een "uur" te wachten totdat het personage is veranderd. Ik wil graag een echt spel spelen (terwijl ik de tijd heb om het op mijn vrije dag te spelen), niet alleen een nep-sms-convo! Tenzij het een storing is, ben ik bang dat ik mijn $..smh!
Na enige tijd te hebben gespeeld, start het niet meer correct op wanneer het opnieuw wordt geopend. Natuurlijk kan ik alles resetten, maar als ik bedenk hoeveel ik tot nu toe heb gedaan, wil ik mijn voortgang niet verliezen. Dit moet worden opgelost.
Cat Run - Kitty Cat Run Game Educativos aagn
Toen ik het spel voor de tweede keer opstartte, gaf het een foutmelding andere geeft me een leeg scherm edit: na een jaar is het NOG STEEDS HETZELFDE, 0 mensen proberen dit op te lossen. Ik tikte op een antwoord van een melding en het scherm werd leeg en zelfs na een paar dagen gebeurde er niets
Ik hield van het spel totdat het halverwege gooide, het spel begon terug in het midden van wat ik heb gedaan alsof het normaal was in het spel. Van het interviewen van een oude dame naar het vliegveld om de vrouw uit het vliegtuig te ontmoeten. Ik had dat al gedaan en gaf haar een lift naar het huis van haar zussen. Toen wist de nieuwe update alles wat ik heb gedaan. Ik ga dit spel geen derde keer proberen als er geen kans is om het te voltooien. Zonde van mijn geld en data. Repareer dit spel alstublieft. Ik genoot van het verhaal.Ik was zo opgewonden om in dit spel/verhaal te komen dat ik vergat mijn Play Store-tegoed te gebruiken - je kreeg keihard geld, maar wat kreeg ik? Niks. Op willekeurige plaatsen, maar nooit verder dan het springen van de uitkijkklif, stopt het spel gewoon met het laden van het verhaal. De app komt op, maar geen tekst, geen verhaal. Niets wat ik heb geprobeerd lost dit op. Ik heb nu app-gegevens gewist en 5 keer opnieuw opgestart vanaf het begin, ik heb ook een foutenrapport ingediend waarin dit alles wordt uitgelegd na poging #3, dat is zo soepel als ik kan.
Ik heb deze series gespeeld en vond ze absoluut geweldig. Dit was de beste tot nu toe (stille nacht komt in de buurt met de coole kaartfunctie). Het verhaal was top, maar het einde blies het gewoon weg. Download deze app nadat je de andere hebt gekregen, want er zijn belangrijke referenties. Goed gedaan jongens
Dit maakte echt goed gebruik van het Lifeline-formaat! Ik heb genoten van het verhaal, het gebruik van de instelling en wanneer ik maar moest/werd aangemoedigd om iets te Googlen. Ik benadrukte ook meer over de keuzes die ik hier moest maken dan in andere afleveringen - de inzet voelde erg hoog aan. Dit voelde briljant interactief - ik heb echt genoten van het gevoel Alex te helpen met zijn zaak!
Lifeline: Crisis Line Приключенски ghf
Heb het nog niet gespeeld, zal niet verder gaan dan Mijn naam invoer
Lang niet zo goed geschreven als de vorige games. Hoewel het nog steeds een uitstekende game is.
Interessante wending in de gameplay voor dit item in de serie
Werkte geweldig totdat ik stierf en probeerde een beslissing opnieuw af te spelen. Ik liet het draaien en zette mijn telefoon op om op te laden en nu, wanneer ik de app opnieuw open, is alleen de omtrek van het scherm zonder tekst en geen manier om opnieuw op te starten of iets anders te doen.
Jongens, jullie worden echt goed in het spinnen van een interactief garen! Dit was een geweldige levenslijn! Ik was niet zo'n fan van whiteout, maar dit herstelde echt mijn waardering voor de serie!Ik hou van de combinatie van procedurele misdaad, het paste goed. Kijk je uit naar een vervolg? Bedankt voor het combineren van een fictieroman met nagelbijtende keuzes!!! Ik was echt verscheurd met sommige van deze!
Oeps, ik heb het allemaal in het andere gestopt
Vind leuk. Echt.
De laatste update loste de opslagproblemen op
Ik denk dat dit verhaal tot nu toe misschien wel een van mijn favorieten is ... ik kan het niet afmaken. Het blijft een boel resetten! Ik geloof dat ik het ECHT ver heb gehaald... en dit is de tweede keer dat het is gebeurd. Ik wil dit zo graag afmaken...
Goed verhaal! Ik woon in Austin, TX, dus het voelde heel echt voor mij.